02
mei
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Alternate vernieuwt website op basis van feedback van klanten

  • Nadruk op informatie en meer service d.m.v. een uitgebreid helpcentrum
  • Verbeterde zoekfuncties
  • Overzichtelijker en gebruiksvriendelijker
  • Vernieuwde vormgeving

Ridderkerk, 2 mei 2012 – Bezoekers van de website van ALTERNATE – www.alternate.nl – krijgen vanaf vandaag een vernieuwde site te zien. Naar aanleiding van een klanttevredenheidsonderzoek, dat Alternate onder 5.000 klanten heeft gehouden, is de website vernieuwd en verbeterd met de nadruk op gebruiksvriendelijkheid, service en overzichtelijkheid.

Nieuwe website Alternate

De nieuwe website is voorzien van nieuwe productcategorieën en heeft een sterk verbeterde zoekfunctie, zodat klanten sneller en makkelijker de producten kunnen vinden die zij zoeken. Ook kunnen klanten in een uitgebreid helpcentrum gedetailleerde informatie vinden over de service van fabrikanten bij retourneren en garantie. Verder is er meer informatie toegevoegd over de producten en kunnen bezoekers aangeven dat ze kosteloos teruggebeld willen worden door iemand van Alternate bij hulp of advies, via een ‘CallMe’-knop.

“Uit een onderzoek dat we in februari onder onze klanten hebben gehouden, kwam onder andere naar voren dat veel bezoekers onze site niet meer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vonden. We hebben die opmerkingen ter harte genomen en bij de ontwikkeling van de nieuwe website service, gebruiksvriendelijkheid en een beter overzicht centraal gesteld”, zegt Rob Verheij, marketing coördinator bij Alternate. “We zijn ervan overtuigd dat onze klanten de nieuwe site een flinke verbetering zullen vinden ten opzichte van de oude en we zijn erg benieuwd naar de reacties.”

Over ALTERNATE
ALTERNATE Nederland, gestart in 1998, biedt een breed en diep assortiment computers, componenten, randapparatuur, software en multimedia producten. Door traditionele verkoopmethoden te combineren met nieuwe technologieën opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al bijna 14 jaar succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven. ALTERNATE staat al vier jaar hoog genoteerd in de Twinkle100; het overzicht van de 100 grootste webwinkels van Nederland. Al zeven jaar op rij kozen de lezers van Hardware Info ALTERNATE als Beste Hardware Shop van Nederland. Ook branchevereniging ICT Waarborg onderscheidde ALTERNATE al twee keer als Beste Webwinkel en de ALTERNATE Business Service werd door CRN drie keer uitgeroepen tot Best Business Retailer. Elke dag werken 230 medewerkers hard om met elkaar te laten zien hoe inventiviteit leidt tot klantentevredenheid. Voor meer informatie: www.alternate.nl

Contactpersonen voor de pers:
ALTERNATE, Rob Verheij, pr@alternate.nl , tel. 0180 – 44 08 897
Of
MCS, Marguérite van der Heijden, margueritevdh@monogram.nl, tel. 023 – 562 82 08

  • Print
  • PDF