22
januari
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Arnoud Munneke, COO van VANAD Contact Centers, is juryvoorzitter ‘Supervisor van het Jaar 2013’-verkiezing

De organisatie Supervisorweb, het interactieve kenniscentrum voor de callcenterbranche, heeft Arnoud Munneke, COO van VANAD Contact Centers, gevraagd om als juryvoorzitter op te treden tijdens de ‘Supervisor van het Jaar 2013’-verkiezing. Dit jaarlijks terugkerende evenement vindt plaats op donderdag 13 februari 2014. Munneke is voor deze rol gevraagd naar aanleiding van zijn leidende gedachtengoed op het gebied van contactcenterbeleid en het succes dat VANAD Contact Centers hiermee boekt.

Munneke heeft zich sinds de start van VANAD Contact Centers ervoor ingezet om de mens centraal te stellen in de filosofie van de organisatie. “We zijn ervan overtuigd dat wanneer medewerkers zich gelukkig voelen bij een organisatie, dit resulteert in een hogere kwaliteit van de geleverde werkzaamheden en diensten”, zegt Munneke. “Het is aan de werkgever om dit te faciliteren en dit is dan ook het ‘DNA’ van VANAD Contact Centers geworden.”

De grootste uitdaging waar supervisors momenteel mee te maken hebben, is volgens Munneke de toenemende individualisering van medewerkers en vraag naar meer flexibiliteit en vrijheid. De uitdaging is hoe daarmee goed om te gaan binnen de organisatie, rekening houdend met de gewenste bedrijfsresultaten. Tegelijkertijd is er natuurlijk het streven om het verloop zo klein mogelijk te houden.

Volgens Munneke speelt de supervisor/teamleider een centrale rol bij het succes van een contactcenter en bij het verhogen van de klanttevredenheid. Hij ziet het dan ook als een grote eer om tijdens deze voor de branche belangrijke verkiezing op te mogen treden als juryvoorzitter. “Inspelen op en rekening houden met veranderend gedrag en veranderende prestaties is niet gemakkelijk”, vervolgt Munneke. “Daarbij zijn bijvoorbeeld de toenemende trend van de virtualisering van klantcontactcenters en het aansturen van virtuele teams belangrijke factoren. Om deze zaken in de juiste banen te leiden is een goede leiding door de supervisor essentieel. Het wordt interessant om te zien hoe zich dit de komende tijd verder gaat ontwikkelen en ik ben benieuwd naar de visie hierop van de kandidaten die meedingen naar de titel ‘Supervisor van het Jaar 2013’.”

Meer informatie over de verkiezing ‘Supervisor van het Jaar 2013’ is te vinden op: http://supervisorweb.nl/callcenter/supervisor-v-h-jaar.html

Over VANAD Group
De VANAD Group bestaat uit verschillende bedrijven die gezamenlijk op innovatieve wijze klanten bedienen met diensten, producten en advisering op het gebied van ICT en Customer Service. Een van de bekendste onderdelen van de VANAD Group is VANAD Contact Centers, dat hoogwaardige dienstverlening biedt op het gebied van klantenservice in de Benelux. Buiten de Benelux doet Babylon dit in meer dan 15 talen voor internationale klanten. VANAD Laboratories heeft de technologie hiervoor en brengt deze onder de naam Cimplicity op de markt. ENOVATION behoort eveneens tot de VANAD Group en is al bijna 30 jaar actief op het gebied van IT-innovatie. Het is een internationaal ICT-bedrijf dat zeer resultaatgericht mensen, systemen en organisaties effectief met elkaar verbindt. Tangelo Software is de multichannel publishing specialist van de VANAD Group en voorziet tientallen multinationals en gemeenten van software waarmee efficiënt en gelijktijdig kan worden gewerkt en waarmee content real-time over meerdere kanalen gepubliceerd kan worden. In China is VANAD Group actief met het bedrijf SOPHO dat gespecialiseerd is in het leveren van telecomoplossingen. In 2014 is VANAD Group ook gestart in de Verenigde Staten. De VANAD Group telt zo’n 1000 medewerkers en heeft vestigingen in Capelle aan den IJssel (hoofdkantoor) Londen, Nürnberg, New York, Chengdu (China) en Suzhou (China).

Contactinformatie voor de pers
MCS PR, Perlita Fränkel, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: perlita@mcspr.nl.

  • Print
  • PDF