24
April
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

hybris biedt integratie met Adobe Analytics via hybris ExtendMartin Nieuwmans

hybris Software, ’s werelds snelst groeiende leverancier van commerceplatforms en als ‘leader’ gekenmerkt door vooraanstaande analisten, heeft Adobe Analytics, een sleutelcomponent van Adobe Marketing Cloud, geïntegreerd met hybris Commerce Suite. Zo ontstaat één oplossing voor het beter inwinnen van digitale marketinginformatie, inclusief metingen, segmentatie, doelgroep bepaling en optimalisatie. De integratiemodule, gezamenlijk ontwikkeld door Adobe en hybris, biedt organisaties een unieke combinatie van real-time analysegegevens (waaronder web, mobiel, social en video) en offline marketingkanalen. De oplossing maakt een multidimensionale weergave van klanten mogelijk, op basis waarvan organisaties elke interactie nauwkeurig kunnen afstemmen en beter personaliseren. De integratiemodule komt beschikbaar in de hybris Extend-marktplaats.

Link to Dutch press release on MCSPR.nl

Printversion:
  • Print