27
januari
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Global Partner Summit 2014 hybris trekt recordaantal van 1500 deelnemers

Deelnemers Global Partner Ecosystem hybris komen samen voor exclusieve presentaties van de beste expertise en innovatie op het gebied van omnichannel commerce

Amsterdam, 27 januari 2014hybris software, een SAP-onderneming en ’s werelds snelst groeiende commerce platform provider, meldt dat de Global Partner Summit 2014, die van 22 tot 24 januari in München plaatsvond, door een recordaantal van 1500 Partner Ecosystem-deelnemers is bezocht. Tijdens het drie dagen durende evenement verzamelden vertegenwoordigers van 350 deelnemers aan het Global Partner Ecosystem, toekomstige partners en geïnteresseerde SAP-partners, zich voor een exclusief kijkje in de wereld van omnichannel commerce om deelgenoot te worden van de meest actuele expertise en de nieuwste innovaties op dit gebied. Via een uitgebreid programma van presentaties, technische demonstraties en gespecialiseerde sessies, praatte hybris de afgevaardigden bij over baanbrekende ideeën en perspectieven om tot verdere groei te komen en volop te profiteren van nieuwe commerciële kansen in 2014 en daarna.

“De overname van hybris door SAP is een bijzonder sterke combinatie van krachten gebleken,” zegt Frank Schoutissen, vice president of channel bij hybris. “Het samenvoegen van onze flexibele omnichannel commerce-oplossingen met de robuuste bedrijfstechnologie en de toonaangevende mobiele, in-memory-en cloud-innovaties van SAP heeft gezorgd voor nieuwe inzichten in klantbetrokkenheid. De conferentie van dit jaar vormde het perfecte platform om het met onze partners te hebben over nieuwe kansen en over de inzet die nodig is om gelijke tred te houden met de fenomenale groei van hybris.”

Het afgelopen jaar heeft hybris zijn Global Partner Ecosystem gestroomlijnd om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te brengen. Tijdens het evenement introduceerde het bedrijf een nieuw partnerprogramma en het ‘Customer Engagement Model’ voor partners en klanten in alle sectoren waarin hybris actief is, zoals retail, consumentenproducten, media, telecom, sport en entertainment.

“Op dit moment zijn er maar liefst 7.500 mensen dagelijks in de weer met onze technologie en we willen dit ecosysteem de komende 18 maanden uitbreiden naar 15.000”, legt Schoutissen uit. “Het indrukwekkende aantal deelnemers aan de conferentie – bijna het dubbele van vorig jaar – laat zien hoe betrokken onze partners zijn bij hybris en zijn klanten.”

Enkele gastsprekers tijdens het evenement waren Peter Sheldon, principal analyst bij Forrester, Jim Herbert, oprichter en directeur van Sceneric, Geert Leeman, global account executive Nestle Alliance bij SAP en Darin Archer, principal product marketing manager of commerce bij Adobe. Zij verzorgden presentaties met hybris-experts en namen deel aan het programmaonderdeel Business, Technology and Delivery, dat deelnemers informeerde over specifieke productupdates, best practices, case studies en informatie die essentieel is om het maximale resultaat te halen uit toekomstige zakelijke kansen.

Naast het uitrusten van de partners met de benodigde tools om uit te blinken in de bedrijfstak, diende de Global Partner Summit voor hybris ook als podium om de jaarlijkse Partner Awards uit te reiken en daarmee het succes van zijn partners te vieren.

De winnaars van de Partner Awards 2014 zijn:

Global Partner of the Year: Accenture
Global ISV Partner of the Year: Adobe Systems
ISV Solution Partner of the Year: Avalara
APAC Partner of the Year: Whitelabelled
EMEA Partner of the Year: Sceneric a DigitasLBi Company
Americas Partner of the Year: Sapient
Most Innovative Partner of the Year: Babiel
Newcomer of the Year: Deloitte
Global Service Delivery Partner of the Year: Sceneric a DigitasLBi Company


Over hybris software
hybris software, een SAP-onderneming, helpt organisaties over de hele wereld bij de onlineverkoop van goederen, diensten en digitale content. Als enige verenigt het hybris-platform commerce- en betaalsoftware en de cloud in één oplossing voor mobiele  en webcommerce, product content management, product asset management en product subscription management. Deze oplossing helpt bedrijven die actief zijn in zakelijke en consumentenmedia, entertainment en software, hun verkopen te vergroten en duurzame digitale relaties met hun klanten op te bouwen. Innovatie is de basis van hybris: content providers kunnen zich richten op een breed scala aan nieuwe bedrijfsmodellen, zoals gemeten paywalls, microtransacties, dynamic bundling en fysieke en digitale goederen in één transactie. De frictionless commerce API’s van hybris bieden gebruikers van gameconsoles, smart tv’s en ‘the internet of things’ een state-of-the-art commerce-ervaring. Toonaangevende bedrijven en organisaties over de hele wereld – waaronder Thomson Reuters, Experian, BBC, Houghton Mifflin Harcourt, Ladbrokes, Nest, Checkpoint, Handelsblatt, Pearson Bookworld, Telegraaf Media Groep, Tamedia en Sanoma Media – stellen vertrouwen in hybris. Verder levert hybris zijn diensten aan ruim 500 van ‘s werelds bekendste merken in retail, mode, telecom, productie en distributie. Meer informatie is te vinden op www.hybris.com.

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, hybris persdesk, e-mail hybris@mcspr.nl, tel. 023 – 562 8208.

  • Print
  • PDF