14
oktober
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

hybris biedt marktplaatsfunctionaliteit van Mirakl via de hybris Extend integratiemarktplaats

  • Klanten kunnen hun eigen marktplaatsstrategieën ontwikkelen om de omzet en winstgevendheid van hun online business te vergroten
  • Volledig geïntegreerd met hybris via plug-ins die door beide bedrijven zijn ontwikkeld

Amsterdam, 14 oktober 2013 – hybris kondigt een samenwerking aan met Mirakl, toonaangevend leverancier van online marktplaatsoplossingen. Dankzij deze samenwerking kunnen klanten van hybris snel en gemakkelijk marktplaatsfunctionaliteit toevoegen aan het hybris Commerce-platform. Veel B2B- en B2C-retailers zijn zich ervan bewust dat marktplaatsen kansen bieden voor meer omzet en uitbreiding van het merk. De beschikbaarheid van de marktplaatsoplossingen van Mirakl, via de hybris Extend integratiemarktplaats, is een welkome aanvulling op de functionaliteit en de maatwerkmogelijkheden waarover hybris-klanten al beschikken.

De op SaaS gebaseerde marktplaatsoplossing van Mirakl is volledig geïntegreerd met hybris via plug-ins die door beide bedrijven zijn ontwikkeld. Adrien Nussenbaum, medeoprichter en CEO van Mirakl: “Voor veel retailers zijn marktplaatsen essentiële tools geworden om te kunnen voldoen aan de verwachtingen van klanten op het gebied van keuze, prijs en service. Het marktplaatsmodel stelt online retailers in staat om hun aanbod aanzienlijk te verbreden, met behoud van de beste prijzen en kwaliteit van de service.”

“Dankzij een commissie op de verkoopprijs, lagere kosten voor opslag en logistiek en het delen van de technische en marketingkosten, biedt het marktplaatsmodel voordelen voor de exploitant, voor retailers en voor klanten die hun favoriete merken trouw blijven,” zegt Nussenbaum.

Met behulp van Mirakl kunnen klanten hun eigen marktplaatsen opzetten en hun online omzet en winstgevendheid van de online business vergroten. Grote retailers, zoals Galeries Lafayette in Frankrijk, maken al gebruik van de gecombineerde hybris/Mirakl-marktplaats en commerce-oplossing om hun e-commerce portfolio met succes uit te breiden.

“Door de marktplaatsoplossing van Mirakl aan te bieden op hybris Extend, zorgen we ervoor dat onze klanten de effectiviteit van hybris als een commerce-oplossing kunnen maximaliseren en dat zij elk contact met de klant aan de verkoopkant kunnen benutten,” zegt Frank Schoutissen, Vice President Channel van hybris. “hybris kan het volledige scala aan commerce-activiteiten via alle verkoopkanalen mogelijk maken. Dit is mogelijk dankzij een ongeëvenaarde schaalbaarheid voor retailers van iedere omvang en die zowel digitale als fysieke goederen verkopen.”

Voor meer informatie over de Mirakl-marktplaatsoplossing die op hybris Extend beschikbaar is, zie http://www.hybris.com/en/partner/hybris-extend/mirakl

Over Mirakl
Mirakl, opgericht in 2011, is de softwareleverancier van de op SaaS gebaseerde Mirakl Marketplace Platform. Mirakl werd geboren uit de overtuiging dat marktplaatsen het beste antwoord zijn op de kwesties rond de ontwikkeling en winstgevendheid van e-commerce. In minder dan twee jaar is Mirakl de marktleider geworden. Tot de klanten van Mirakl behoren Galeries Lafayette, Nature et Découvertes, Medicanimal, Unibail-Rodamco, Aushopping, Godsavethekids en vele andere. Mirakl biedt marktplaatsondersteuning voor retailers, B2B en B2C online retailers en media websites. Het Mirakl Marketplace Platform biedt retailers een platform dat beschikt over alle functionaliteiten en best practices van toonaangevende marktplaatsen. Gebaseerd op een SOA-architectuur, is het Mirakl Marketplace Platform eenvoudig te installeren en worden de kosten en de duur van projecten tot een minimum beperkt. Dit is waarom Mirakl is gekozen door diverse marktleidende retailers en online handelshuizen. Mirakl heeft de 2012 E-commerce Awards gewonnen in de categorie New Services en heeft onlangs ‘Marketplace: l’e-commerce de demain’ (De e-commerce van morgen) gepubliceerd, beschikbaar op www.mirakl.com.

Over hybris, een SAP-bedrijf
hybris helpt organisaties over de hele wereld bij de verkoop van goederen, diensten en digitale content via ieder touchpoint, kanaal en apparaat. hybris biedt OmniCommerce: hoogwaardige master datamanagement- en geïntegreerde commerce-processen die organisaties binnen één oplossing inzicht verschaffen in hun klanten, producten en orders en daarnaast klanten inzicht biedt in de organisatie. hybris’ omni-channel software is ontwikkeld op één platform, gebaseerd op open standaarden en geschikt voor ondersteuning van onbegrensde innovatieprocessen en het realiseren van een efficiënte TCO. Daarnaast is het platform schaalbaar en breed inzetbaar, waardoor organisaties in de toekomst geen ander commerce-platform meer nodig hebben. De twee grootste onderzoeks- en analistenbureaus benoemen hybris als ‘leider’ en positioneren het commerce-platform in de top twee of drie in de markt. De software is verkrijgbaar on-premise, on-demand en als managed hosted service en biedt organisaties van elke omvang maximale flexibiliteit. Ruim 500 organisaties wereldwijd kozen al voor hybris, waaronder wereldwijde B2B merken zoals W.W. Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters en 3M, evenals consumentenmerken, waaronder V&D, Beter Bed, Toys ‘R’ Us UK, Metro, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Nespresso en Lufthansa. hybris heeft vestigingen in 15 landen wereldwijd. hybris is the future of commerce. Kijk voor meer informatie op: www.hybris.com.

Contactpersonen voor de pers
MCS, hybris persdesk, e-mail hybris@mcspr.nl, tel. 023 – 562 8208.

  • Print
  • PDF