19
april
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

Media alert: hybris op Multichannel 2013, 23 en 24 april in Jaarbeurs Utrecht

Partnerpresentaties in het Multichannel Experience Theater

hybris, leverancier van multichannel commercesoftware, neemt deel aan Multichannel 2013 op 23 en 24 april. In het Multichannel Experience Theater brengt hybris topexperts op het gebied van e-commerce gedurende beide dagen samen om hun praktijkervaringen te delen met het publiek. Een overzicht van de sprekers en hun presentaties op beide dagen is hier te vinden.

Na afloop van elke sessie brengt hybris een interactieve discussie met de bezoekers op gang, gebaseerd op een aantal stellingen. Tijdens de presentatie worden de toehoorders deze stellingen voorgelegd en via stemkastjes wordt hun mening live weergegeven.

hybris en partners van hybris zullen beide dagen e-commerce benaderen vanuit verschillend perspectief: logistiek, strategie, big data. Daarbij zal de nadruk liggen op ervaringen van klanten in de praktijk, waarbij het vooral gaat om praktische aanbevelingen voor de toehoorders.

Klik hier voor een video over het hybris Multichannel Experience Theater.

De stand van hybris (E 49) bevindt zich naast het Multichannel Experience Theater.

Datum: 23 & 24 april

Tijd: Beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur. De hybris-presentaties in het Multichannel Experience Theater beginnen om 10.45 uur.

Locatie: Jaarbeurs, Utrecht

De deelname aan Multichannel 2013 is gratis.

Over hybris

hybris helpt organisaties wereldwijd bij het verhogen van de verkoop van goederen, diensten en digitale content via ieder touchpoint, kanaal en apparaat. hybris biedt OmniCommerce: hoogwaardige master datamanagement- en geïntegreerde commerce-processen die organisaties in één oplossing inzicht geven in hun klanten, producten en orders en daarnaast klanten inzicht biedt in de organisatie. hybris’ omni-channel software is ontwikkeld op één platform, gebaseerd op open standaarden en geschikt voor ondersteuning van onbegrensde innovatieprocessen en het realiseren van een efficiënte TCO. Daarnaast is het platform schaalbaar en breed inzetbaar, waardoor organisaties in de toekomst geen ander commerce-platform meer nodig hebben. De twee grootste onderzoeks- en analistenbureaus benoemen hybris als ‘leider’ en positioneren het commerce-platform in de top twee of drie in de markt. De software is verkrijgbaar on-premise, on-demand en als managed service en biedt organisaties van elke omvang maximale flexibiliteit. Ruim 500 organisaties wereldwijd kozen al voor hybris, waaronder B2B merken zoals Intergamma, W.W. Grainger, Rexel, Thomson Reuters en 3M, evenals consumentenmerken, waaronder V&D, Beter Bed, Starbucks, Bridgestone, P&G, Levi’s, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Espresso en Lufthansa. hybris heeft wereldwijd vestigingen in 15 landen wereldwijd. hybris is the future of commerce. Kijk voor meer informatie op: www.hybris.com.

Contactpersonen voor de pers

MCS, hybris persdesk, e-mail hybris@mcspr.nl, tel. 023 – 562 8208.

Perspagina hybris Nederland: http://hybris.perspagina.nl/

  • Print
  • PDF