03
december
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

VANAD Group sluit partnerovereenkomst met Passenger

Capelle aan den IJssel, 3 december 2013

VANAD Group is een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met Passenger. Passenger is in 2005 opgericht en is een belangrijke Amerikaanse speler op het gebied van maatwerk online communities voor veel toonaangevende klanten, waaronder Mercedes, LG en Discovery Channel. Samen met Passenger gaat VANAD Group de online social customer support communities van Passenger naar Europa brengen.

Passenger is dé expert op het gebied van community management en engagement services. Het bedrijf combineert sociale netwerken, interne netwerken, (social) media, onderzoeks- en analysemogelijkheden in één enkele Software-as-a-Service (SaaS)-oplossing. Met deze zogenaamde social brand intelligence oplossing biedt het bedrijf organisaties de mogelijkheid om hun merk realtime te koppelen aan nieuwe en bestaande communities. Contact met deze communities, zoals gebruikersgroepen of fans, is tegenwoordig een van de belangrijkste methoden voor het vergaren van data voor onderzoek, productontwikkeling of marketing. Tevens kunnen met de ingebouwde analysefunctionaliteit alle gegevens  in de social brand intelligence database worden geanalyseerd.

Thomas Finkle, CEO van Passenger: “Wij zijn onder de indruk van wat VANAD Group bereikt heeft in de customer service branche. Door het partnership krijgt VANAD Group de mogelijkheid om communities in te zetten voor het uitbreiden van de huidige activiteiten op het gebied van klantondersteuning. Daarnaast krijgt VANAD Group met de technologie en diensten van Passenger nieuwe mogelijkheden om haar relaties beter inzicht te geven in hun klantenbestand. Daarnaast draagt de samenwerking in belangrijke mate bij aan de internationale aanwezigheid van Passenger.”

Arthur Nederlof, CEO VANAD Group: “Wij zijn erg enthousiast over de nieuwe samenwerking met Passenger. Met het Passenger Community Platform hebben wij de mogelijkheid om onze klanten nog uitgebreidere customer support services te bieden. Wij zijn ervan overtuigd dat de Passenger communities het verschil voor onze klanten gaan maken doordat zij ondersteuning krijgen met het op een innovatieve manier binden van hun klanten. Ook is het een mooie aanvulling op ons productenportfolio”.

Over VANAD Group
De VANAD Group bestaat uit verschillende bedrijven die gezamenlijk op innovatieve wijze klanten bedienen met diensten, producten en advisering op het gebied van ICT en Customer Service. Een van de bekendste onderdelen van de VANAD Group is VANAD Contact Centers, dat hoogwaardige dienstverlening biedt op het gebied van klantenservice in de Benelux. Buiten de Benelux doet Babylon dit in meer dan 15 talen voor internationale klanten. VANAD Laboratories heeft de technologie hiervoor en brengt deze onder de naam Cimplicity op de markt. E.Novation behoort eveneens tot de VANAD Group en is al bijna 30 jaar actief op het gebied van IT-innovatie. Het is een internationaal ICT-bedrijf dat zeer resultaatgericht mensen, systemen en organisaties effectief met elkaar verbindt. Tangelo Software is de multichannel publishing specialist van de VANAD Group en voorziet tientallen multinationals en gemeenten van software waarmee efficiënt en gelijktijdig kan worden gewerkt en waarmee content real-time over meerdere kanalen gepubliceerd kan worden. In China is VANAD Group actief met het bedrijf SOPHO dat gespecialiseerd is in het leveren van telecomoplossingen. De VANAD Group telt zo’n 1000 medewerkers en heeft vestigingen in Capelle aan den IJssel (hoofdkantoor) Londen, Nürnberg, Chengdu (China) en Suzhou (China).

Contactinformatie voor de pers
MCS PR, Perlita Fränkel, telefoon +31 (0)23 562 82 08,
e-mail: perlita@mcspr.nl.

 

  • Print
  • PDF